Our god is love -

ett gammalt inlägg...

Hadd tydligen tryckt på fel knapp då ja sko publicer dehe..
Men va gör he om man kan publicer e nu :)
dehe e alltså från 31.10.10:

Ha vari på gudstjänst ti metodistkyrkon ida :)
Va no ganska rolit :)
Fundera no på ti far ti sion å men ja for no hem iaf..
Kan va skönt ti va hem lite ibland :)

Denhe vikon ha gått väldit snabbt.
Ha no int alls hängd me men.
känns no int alls som att e sko va månda imåron ren..
e va ju he typ i förrförrgår :P

"Så länge hjärtat slår, vill jag prisa dej
Jag vill ära dej, så länge jag lever
Vart helst du mej leder vill jag följa dej
Så länge hjärtat slår vill jag prisa dej"

Åh va gud e bra å god å helt underbar!
e finns ju som ingen som e så bra som han!
Å ja vill no riktit på riktit lev mitt liv fullt ut för han!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0