Our god is love -

Det finns en mening

En av di bästa texter ja vet ti en sång:

Finns dom som tror att livet saknar mening,
att det vi ser är allt.
Vad är ett liv att leva utan hopp?
Du har, sagt att den som söker den ska finna
Letar med min själ.
Sert mej runt omkring och jag föstår

Det finns en mening med livet jag fått
Det finns en tanke för just mej
Jag lever i ljuset av dej med mitt liv, med mitt liv

Nu lever jag ett liv som har en mening
Det finns nåt här för mej
Det klaraste ljus visar nu min väg
Jag ska, aldrig mer behöva leta ensam
Så underbart när du
Öppnar mina ögon så jag ser


Som om man har en dåli da å tänker att ingenting man gör har nån mening,
att man bara sitär där hem å funderar.
I alla fall jag blir no på bättre humör av denhe låtin då.
Man hör textin å bara.. som.. ja, föstår elo va man nu ska sej.



Fick träff min underbara vän igår <3
e får int ta lika leng ti nästa gång!!

en lite random bild från action ifjol :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0