Our god is love -

sommarlov ♥

NU är grundskolan över fö min del.
väldit skönt men på samma gång lite sorgligt att lämn hela fina klassen..
Ha trivts grymt bra me min klass å ja tycker no myki om an alltså :)
men i alla fall. Igår va e avslutning i botniahallen som gälld.
Fick ta på min egensydda dimissionsklänning å gör sej lite extra fin.
Årets medley var ca. 40 min långt å temat var hit parade.
E gick bra tyckt ja å solot gick å bra :)
Rolit va e :)

När vi kom hem belv e ut å fotas :)















di flesta bilder ha syster tagi :)
Efter fotase blev e ti böri far på massa studentfester
Lite förvånad över att ja faktist hann ti 6 ställen :)
va no helt slut då ja kom hem men for ändå ti Clara å prat å chilla lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0